Thumbnail

Børns Voksenvenners årsberetning 2019

2019 blev på mange måder et helt særligt år i Børns Voksenvenner. Vi har samlet rekorder, nye tiltag, flotte donationer og sjove arrangementer i vores årsberetning 2019. Læs den her.

Årsberetningen 2019Rekordmange venskaber blev dannet – i alt fik 305 børn, unge og familier en ekstra voksen i deres liv. Storebrødre og storesøstre blev landsdækkende tilbud. Rekordmange matchere blev uddannet, og vi lancerede den landsdækkende indsats 100 Flere Venskaber. 2019 bød også på masser af nye tiltag i foreningen, sjove lokale arrangementer for venskabspar, flotte donationer og mere forskning i venskabernes betydning for børns trivsel.

Vi har samlet det hele i foreningens Årsberetning 2019, som netop er offentliggjort.

I årsberetningen finder du desuden et interview med foreningens stifter, socialrådgiver Gerd Augsburg, som i anledning af Børns Voksenvenners 30 års-jubilæum ser tilbage på dengang, foreningen begyndte i en kælder i København, og hvordan ideen sidenhen er vokset til en landsdækkende forening med flere og flere værdifulde venskaber. Der er sket meget! Og du kan få et overblik over nogle af de vigtigste nedslag i Børns Voksenvenners 30-årige historie.

Læs årsberetningen 2019 her.

Rigtig god læselyst!